Dag 20 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Koen Genugten - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Koen Genugten - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

01 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

De ochtend was niet erg bijzonder...
Koen en Andre waren vroeg wakker(andre door koen) We besloten wat tv te kijken(wipeout) en we hebben een thais gesprek gevoerd, voor de camera.
Om negen uur hebben we de andere 2 gewekt, die deden met dikke ogen open.. Ze schijnen daarna een heus kussengevecht te hebben gehouden, wie er gewonnen heeft is bij beide niet bekend...

We overleggen wat het beste is om te doen de komende week. We besluiten uiteindelijk om op dit eiland te blijven, maar iets goedkoper te gaan zitten. Michiel en Koen gaan dit fixen, Faab en Dre gaan op een tour rond het eiland.

Koen en Michiel lopen naar new hut, maar de new hut bleek niet zo heel new. Het zag er wat smerig uit en er lag alleen een matras met een klamboe erover heen, de douches waren buiten. We zijn dan wel backpackers, maar we hebben ook gevoel!
Verder chillen ze bij een strandcafe, eten daar wat en lopen weg... zonder te betalen. Als ze na 5 uur toevallig langslopen komt de ober nog braaf het plankje met rekening geven... Niks aan de hand, in Thailand.
Ze huren ook 2 waterscooters, met 160 pk(dit moest erbij staan van koen) Ze maken de oceaan 30 minuten lang zeer onveilig voor haaien en andere zee-gespuis!

Dre en Faab zitten weer op een oude-lullentrip, maar nu ook letterlijk. Het eerst waar we stoppen zijn de grandfather-en Motherrock. Dit zijn rotsen in de vorm vanne.. Je weet wel! Klik maar ff op de link.. Het is wel voor 18+ trouwens.. http://www.youtube.com/watch?v=oYFyt6sdKO0&feature=related

We hebben daar wel een aantal pikante foto's gemaakt :P
We zien weer een apenshow, maar deze is iets vriendelijker dan de vorige. Ze laten zien hoe apen worden ingezet als full-time kokosnotenplukkers, ze zijn hier zeer bedreven in! We mogen de aap op onze schouder hebben(yeah) De aap is minder enthousiast en gaapt zonder schaamte bij iedereen...

We stoppen ook bij een gemummificeerde monnik. Dit is allemaal erg spannend...

Bij een waterval mogen we een uur rondlopen, we besluiten het riviertje een stukje te volgen. Daar loopt faab tegen een spinnenweb aan. Niet zo 1 als in de hoek van de kamer, maar zeker 2 meter breed. We volgen het web en zien een spin zo groot als onze hand. Met vrees voor onze dierbare levens proberen we hem zo duidelijk mogelijk bij ons bewijsmateriaal te voegen, we did it!
Niks ouwelullentrip!

We lunchen aan de rand van het water, met onze versgekochte verpakte broodjes van de 7/11!De schade voor deze maaltijd bedraagt zeker 80 cent!

We zien 3 grote buddha's.
Bij 1 wordt dre geinterviewd door thiase tv, wat hij van thailand en hoh samui vindt. Hij antwoordt met politiek correcte antwoorden. Geen slecht woord over thailand, want we kennen de documantaires over thaise gevangenissen...
We willen graag weg, maar onze chauffeur heeft net geld ingezet op een thaibokser op tv. Hij smeekt ons om nog ff te wachten. Hij had goed gegokt en wint de pot.. Hij wil ons ook graag meenemen om te gokken, wij passen vriendelijk...

Bij buddha 2 zien we weer iets nieuws, op onze sokken slenteren we over de hete tegels om de kleurrijke, 10-armige vrouwlijke buddha vast te leggen.

Buddha 3 ziet er zeer gezellig uit, het is de allom bekende dikke buddha, met zijn grote oorlellen. Wij geloven in hem, want wij denken dat we meer mogen van hem, we hoeven ook onze schoenen niet uit te doen als we er naartoe lopen.

Zeer versleten van het in-en uit stappen van het busje gaan we terug naar het hotel.

We eten duitse worsten en rare spare-ribs. Het thiase eten proberen we echt wel! Maar vandaag weer ff niet :P

Lkkr slapen weer zometeen!

ciao

• 01 Augustus 2009 - 15:09

Miranda:

Hej Koentje!!!

Ik ben blij voor je dat jij die grote spin niet gezien hebt!:P Verschrikkelijk!
    Het waterscooteren klinkt erg gaaf!!!160pk is ook heel veel....denk ik!Super!Leuk dat ik je weer gesproken heb via skype!
    Dikke kus

PS. Mijn ouders vonden de grijze muur zeer mooi!

• 02 Augustus 2009 - 08:08

Miranda:

Hej Koentje!
    Als je naar mijn hyves gaat kan je al mijn foto's bekijken!!Ik heb gevonden waar het stond ingesteld!Dan weet je het!
    Kus

• 02 Augustus 2009 - 09:48

Clary:

Zijn er ook apen die fulltime huishoudelijk werk doen?.Zo ja, neem er dan een paar mee.Ikben nog altijd niet over m"n afkeer van hh.werk heen die ik bij m"n geboorte heb opgelopen.

• 02 Augustus 2009 - 09:54

Clary:

Miranda ik denk dat ik een verkeerd banknummer van je heb,het is al twee keer afgewezen Ik bel je. Leuk he, al die reisverslagen. Prima vriend heb jij!!!!!

• 02 Augustus 2009 - 11:04

Erik:

hebben jullie niet "look what the monkey can do" gedaan? zoals in hangover :P

gr, mirjam & erik

• 02 Augustus 2009 - 13:21

Mir,Caro,Monique:

Wij zitten hier met zijn drietjes thuis te roddelen over onze mannen.Er worden twee zeer gemist. Jullie nog 8 dagen, caroline nog 3 weken.Verlangen jullie al naar huis? Boerenkool met worst? Geen tosties meer, he Koen?Ga nog maar lekker genieten, aan het strand, onder een palmboom met een cocktail uit een kokosnoot!Doeg!groetjes van de 3 Genugtens!