Dag 15 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Koen Genugten - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Koen Genugten - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

27 Juli 2009 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag hebben we vrij weinig meegemaakt.

We doen toch ff een kleine opsomming van dingentjes die we hebben gedaan...

- Faab en Dre hebben nog ff een lesje thaiboksen gedaan.
- Daarbij moesten we nu zeker een kwartier op de tractorband heen en weer springen.
- We gingen ook ff vrijwillig met elkaar de ring in...
- Na 1 ronde zaten we allebei al langs de kant met ijs op onze knie.. Lopen gaat nu nog steeds moeilijk..:P
- Michiel en koen gingen de shopaholic uithangen in een groot winkelcentrum...
- Ze dachten een goede aankoop te doen, een nieuwe i-phone.. voor nog geen 100 euro... Helaas bleek dit wederom om oplichterij te gaan.. Uiteraard!
- Ze hebben daarna hun tijd versleten tussen de 10 jarige jongentjes in de speelhal...
- Onze lunch eten we trouw bij the wall..Lieve moeder, wat gaan we hem vreselijk missen.. Morgen huilend ons ontbijt naar binnen werken...
- We poolen wat...
- Daarna uitrusten van het niks doen...
- Het uitrusten is bijna dodelijk, we besluiten weer te gaan lopen..
- We gaan naar een groot winkelcentrum, hier hangen we wat rond, eten we een bord(je) lasagne en haasten ons naar de voorstelling.
- Ja, we gaan weer naar de bios! Deze keer public enemies! Hij duurt maar liefst 2 en een half uur...
- Onder de film proberen we onze chips open te krijgen, dit lukt ons haast niet... Dit levert veel gekraak op! Uiteindelijk kunnen we toch ervan genieten( en de zaal ook, want het is bbq-spareribs smaak)
- We laten ons weer afzetten(letterlijk en figuurlijk) bij het hotel.
- Nog ff wat drinken en dan slapen, want morgen gaan we weer op reis, op naar het zuiden! Waar de stranden wit zijn, het water blauw en de lucht grijs! :P

ciao! ;)

• 27 Juli 2009 - 13:52

Miranda En Pita!:

Heeej!!!

Lekker hoor een dagje op je gemak doen!Nu lekker vroeg slapen en dan op naar de volgende avonturen!Ik vind het wel fijn om te weten of je veilig geland bent.
    Dikke kus!

• 28 Juli 2009 - 08:56

Clary:

ff gauw! erstaan een paar mensen ongeduldig op de balie te trommelen.bly dat jullie zo lekker uitgerust zijn,vooral ivm. met de knieen!dag allamaal!